Dzisiaj dość trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez swoistej wizytówki firmy w postaci strony internetowej. Bez tego nowoczesnego narzędzia nie da się już funkcjonować. Każdy kto podchodzi do tego tematu z pewnością zadaje sobie pytanie „Ile kosztuje strona internetowa”?

Na jakie wydatki musimy się przygotować podejmując decyzję o założeniu strony internetowej?
Nie da się na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć, ponieważ cena jest uzależniona od tego jaką stronę chcemy mieć.

  • jakie ma mieć zastosowane rozwiązania,
  • czym dysponujemy, jakimi materiałami (zdjęcia grafiki),
  • czy mamy gotowe treści (teksty),
  • kolejnym a zarazem jednym z głównych czynników jest to czy będzie to strona firmowa czy sklep. Pracy nad tym drugim będzie z pewnością dużo więcej.
Poniżej postaramy się opisać główne modele stron internetowych, oraz odpowiemy ile kosztuje strona internetowa w każdym z tych modeli.

Strona Wizytówka – Ile Kosztuje

Pierwszy model strony www to Wizytówka. Taka strona jest dość trudna w modyfikowaniu i coraz mniej jest brana pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o nowej stronie internetowej. Wynika to z faktu, iż wszystkie zmiany na takiej stronie muszą być dokonywane przez programistę, co powoduje spore utrudnienie w przypadku wprowadzania zmian w ofercie lub aktualizacji pozostałych treści. W brew pozorom niewielkie koszty takiej strony internetowe mogą w przyszłości spowodować spory wydatek.

Ile kosztuje strona internetowa – wizytówka? Śmiało można liczyć że koszty są w granicach 500 zł do 1500 zł w zależności od potrzeb.

Strona internetowa z CMS – Jaka Cena

CMS to nic innego jak system, który pozwoli w prosty a zarazem wygodny sposób zarządzać stroną internetową. Tego typu strony to najczęściej wybierana przez klientów opcja. Systematyczne zmiany i aktualizacje bardzo dobrze wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce, a ich obsługa jest po prostu łatwa, nawet dla laika. Kolejną zaletą takiej strony jest możliwość jej rozbudowy o kolejne podstrony, dodatkowe opcję, które w większości przypadków możemy zrobić sami we własnym zakresie.

Ile kosztuje strona internetowa z CMS? Cena jest uzależniona od możliwości i opcji, które ma zawierać system zarządzania stroną (CMS) oraz tak jak w każdym innym przypadku od tego czym sami dysponujemy i możemy udostępnić Agencji przygotowującej projekt. Niewątpliwie na cenę ma również wpływ wielkość serwisu. Ceny wahają się w przedziale od 1500 zł do 6000 zł

Sklep Internetowy – Jakie Koszty

Sklepy internetowe ze względu na swoją mnogość funkcji, będą stanowczo droższe od tradycyjnych stron internetowych. Sklep internetowy powinien posiadać możliwość dodawania przez właściciela produktów, zintegrowane systemy płatności (Przelewy24, PayPal, przelew…). Na cenę składa się również rozbudowana struktura sklepu.

Podanie widełek cenowych jest niebywale trudne, kwestie tego typu są zwykle rozpatrywane indywidualnie. Jednak możemy liczyć na zakres od około 5000 do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych

Ceny widełek cenowych mogą zaskakiwać, lecz warto pamiętać, że mogą się mocno różnić ze względu na wielkość potrzeb klienta. Mogą być niższe lub wyższe, wszystko jest uzależnione od efektu wizualnego na którym nam zależy oraz od ilości funkcji które będą potrzebne do realizacji projektu.

WhiteNet – Profesjonalne Strony www i Niebanalne Sklepy Internetowe

Skoro czytasz ten artykuł to najprawdopodobniej potrzebujesz strony www lub sklepu internetowego. Jeśli ma to być wyjątkowa strona internetowa lub nowoczesny i funkcjonalny sklep to idealnie trafiłeś lub trafiłaś. Aby otrzymać indywidualną wycenę, zapraszamy Cię do kontaktu z WhiteNet.

Możesz liczyć na pomoc w wyborze najkorzystniejszych rozwiązań, które będą dopasowane do Twoich potrzeb.
Z naszymi klientami jesteśmy w stałym kontakcie, gdzie na bieżąco informujemy o postępach proponując najlepsze rozwiązania eleganckie pod względem wizualnym, funkcjonalnym oraz wygodne do optymalizacji SEO.

Poznaj Nasze Ceny i sprawdź ile kosztuje strona internetowa – Wypełnij poniższy formularz.

Na co Zwracać Uwagę?

Z pewnością natrafisz na twórców stron internetowych już za kilkaset złotych. Dlaczego warto takich ofert unikać?
Praca nad niebanalną stroną www jest czasochłonna i wymagająca, osoba, która obiecuje budowę dobrej jakości stronę niewielkim kosztem, albo jest amatorem, albo stworzy słabej jakości realizację, która będzie nieestetycznie wykonana a co najgorsze zagrożona atakami hakerów. Musisz mieć na uwadze, że tak wydane pieniądze mogą powodować konieczność licznych napraw oraz poprawek co niesie za sobą kolejne niepotrzebne wydatki, które mogą mocno przewyższyć ofertę od początku dobrze wykonaną.

Ile Trwa Realizacja Zlecenia?

Czas przygotowania strony internetowej czy sklepu jest równomierny do trudności jego wykonania. Najczęściej jest to:

  • profesjonalne strony wizytówki do 20 dni
  • profesjonalne strony internetowe z CMSem do 30 dni
  • profesjonalne sklepy internetowe do 60 dni

Jeśli podany czas jest zbyt długi, możesz dopytać o możliwość realizacji ekspresowej, jednakże musisz mieć na uwadze, że cena może mocno wzrosnąć w stosunku do tej podanej w standardowej wycenie.

Ile Kosztuje Strona Internetowa lub Sklep w WhiteNet

Dobra jakościowo strona internetowa to bardzo ważny temat dla osób prowadzących działalność. W WhiteNet zwracamy szczególną uwagę na zadowolenie naszych klientów oraz na wysoką jakość wykonywanej pracy. Dlatego zawsze podpowiadamy najciekawsze rozwiązanie, które dopasowujemy indywidualnie do potrzeb klienta. Nie zapomnij zerknąć na nasze portfolio, tam prezentujemy część do tej pory wykonywanych projektów.

Dodatkowo przygotowaliśmy dla Was kalkulator stron www, któremu wystarczy poświęcić maksymalnie kilka minut. Dzięki niemu dowiesz się ile będzie kosztowała Twoja strona w naszej Agencji WhiteNet.

WYCENA STRONY LUB SKLEPU

Łatwo oszacuj koszt za pomocą naszego kalkulatora

ZACZYNAMY

0$

Dziękujemy, wkrótce się skontaktujemy.

Strona firmowa czy sklep?

Dokonaj wyboru.

Strony i sklepy internetowe ralizowane przez WhiteNet, są responsywne oraz posiadają niezwykle elastyczny i wygodny system zarządzania treścią umożliwiający późniejszą modyfikację i rozbudowę. Kosztorys, dotyczy wdrożenia strony lub sklepu w oparciu o CMS WordPress i moduł Woocommerce. Dokonujemy również wdrożenia sklepów internetowych na innych systemach ecommerce, np. Prestashop.

Strona firmowa

Sklep internetowy

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Rekomendowane funkcjonalności

Wzbogacając stronę o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdej strony firmowej.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wartość wizualną strony


pokaż swoje portfolio


prosty system zarządzania stroną


bardzo ważne dla pozycjonowania

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wygląd strony

Atrakcyjny wygląd Twojej strony będzie miał bardzo duży wpływ na decyzje podejmowane przez osoby odwiedzające stronę. Prezentujemy trzy warianty, z czego dwa pierwsze (najczęściej wybierane) to rozwiązanie znacząco obniżające koszt realizacji. Pomimo tego pozwalają na zachowanie pełnej efektywności. Motyw dedykowany to layout opracowany i zakodowany na indywidualne życzenie klienta.


zobacz przykład


zobacz przykład


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowa kategoria z artykułami

Przydatne, praktyczne informacje dla Twoich Klientów.

Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wielkość witryny

Czy projekt ma dotyczyć typowego sklep ze standardowymi podstronami takimi jak Polityka prywatności, Regulamin Zasady zwrotów itd... czy czegoś na wzór hybrydy, czyli połączenia strony internetowej i sklepu?



Chcesz połączyć sklep ze stroną internetową. Określ jak dużo podstron ma mieć ta strona czyli jak rozbudowana będzie część witryny niezwiązana bezpośrednio ze sklepem.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wygląd sklepu

Wygląd Twojego sklepu będzie miał bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe. Przedstawiamy trzy opcje. Pierwsze dwa z nich (najchętniej wybierane), to warianty pozwalające na znaczne obniżenie kosztu realizacji oraz pozwalają na zachowanie pełnej efektywności. Trzecia opcja "Motyw dedykowany", to projekt layout'u opracowany i zakodowany na indywidualne życzenie Klienta w połączeniu z analizą grupy docelowej pod kątem której zostanie zaprojektowany wygląd i funkcjonalność sklepu.



zobacz przykład


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Rekomendowane funkcjonalności sklepu

Wzbogacając sklep internetowy o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdego sklepu internetowego.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Metody płatności

Ważne, aby klient miał możliwość dokonania płatności ulubionym kanałem, co do którego ma zaufanie. Brak takiej metody z reguły skutkuje porzuceniem koszyka i stratą klienta. Im więcej metod płatności na sklepie tym lepiej. W Polsce najpopularniejsze kanały płatności to takie, które nie wymagają podania danych kart płatniczych. Wciąż jeszcze na tym polu mamy wiele obaw i jesteśmy bardzo nieufni. Najlepiej przyjęły się systemy płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej np. płatności bezpośrednio z mBanku i jemu podobnych rozwiązań. Coraz więcej Klientów korzysta z systemu PayPal. Na szczęście nie trzeba implementować niezależnie płatności każdego banku, wystarczy skorzystać z usług pośredników transakcji elektronicznych takich jak PayU czy DotPay, które skupiają w swoich systemach kilkadziesiąt polskich kanałów płatności. Jakie rodzaje płatności chcesz wdrożyć?


PayU, DotPay lub inne




Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Metody dostawy

W przypadku opcji dostawy jest podobnie jak przy opcjach płatności.Im więcej tym lepiej, a co za tym idzie zróżnicowane ceny z tym związane są kolejnym czynnikiem często decydującym o tym czy Klient dokończy zamówienie czy porzuci je na etapie wyboru metody dostawy. Przedstawiamy dwa rozwiązania. Wariant ekonomiczny - można wdrożyć opcje dostawy bez integracji z zewnętrznymi systemami przewoźników. Lub można to rozwinąć i zautomatyzować proces zamawiania np kuriera integrując sklep z ich systemem zamówień. Podstawowe metody wysyłki bez integracji z zewnętrznymi systemami lub takie, które tego typu integracji nie wymagają.




Najpopularniejsze metody wysyłki pozwalające na automatyczną integrację z systemem przewoźnika.Poniżej najpopularniejsi operatorzy, ale jeśli nie ma tu firmy przewozowej, na której Ci zależy możesz do nas napisać.








Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowa kategoria z artykułami

Przydatne, praktyczne informacje dla Twoich Klientów.

Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wartość wizualną strony


pokaż swoje portfolio


bardzo ważne dla pozycjonowania

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wielkość strony - ilość kategorii w menu

Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudowywać.

Jeśli potrzebujesz więcej podstron wróć do poprzedniego kroku i wybierz motyw premium lub motyw dedykowany.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wielkość strony - ilość podstron

Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudowywać.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Łączny koszt

Wypełnij formularz i odbierz szczegółową wycenę na maila.


Podsumowanie

Opis Informacja Ilość Cena
Rabat :
Razem :

WYŚLIJ WYCENĘ