fbpx
Google Adwords2020-10-11T18:29:05+02:00

Reklama w Google Ads (AdWords)

większy ruch na stronie

Większy Ruch na Stronie

Reklama w Google Adwords precyzyjnie skierowana do określonej grupy docelowej zyskuje wartościowy ruch na stronę.

Wzrost Sprzedaży

Jednoczesne wykorzystanie kilku kanałów reklamowych daje możliwość dotarcia do klientów na każdym etapie procesu zakupu.

Płatność za Efekt

Opłata pobierana jest wyłącznie za kliknięcie reklamy a nie za wyświetlenie, co oznacza płatność tylko za przejście na stronę.

Pełna Kontrola

Wiele możliwości konfiguracji ustawień i opcji reklamy w Google Ads umożliwia pełną kontrolę nad emisją reklam w wybranych kanałach.

Czym jest Google Ads (AdWords)?

To system reklamowy firmy Google, który pozwala na wyświetlanie reklam w formie tekstowej, graficznej oraz wideo, które pojawiać się będą w wyszukiwarce Google, witrynach partnerskich zrzeszonych przez program AdSense, a także na portalu Youtube czy poczcie Gmail. Google Ads pozwala nie tylko na reklamowanie swoich produktów i usług, ale przede wszystkim na docieranie do odbiorców, którzy w danym momencie są zainteresowani ofertami podobnymi do naszej.

Jakie korzyści płyną z prowadzenia kampanii w Google?

  • Przede wszystkim jest kampanią dostępną dla każdego przedsiębiorcy, niezależnie od rozmiaru działalności i dostępnego budżetu, dzięki możliwości dostosowania reklam do własnych preferencji;

  • Reklamy w wyszukiwarce w bardzo precyzyjny sposób trafiają do określonej grupy odbiorców, którzy mogą duże szanse na zainteresowanie się naszą stroną;

  • Kampanie Google AdWords są łatwo mierzalne i pozwalają kontrolować efektywność wyświetlanych reklam. Przy odpowiedniej konfiguracji konta jest widoczne w przejrzysty sposób, czy usługa spełnia nasze oczekiwania. Przykładem jednego z takich sposobów jest oszacowanie wyniku jakości reklam;

  • Prowadzenie kampanii w Google oferuje ogromną elastyczność, pozwalając w każdej chwili zmieniać ustawienia reklam. Możemy w dowolnym momencie ustalić wielkość przekazywanego budżetu, konkretne słowa kluczowe, które przypisane są do naszej reklamy, a także wyświetlaną w niej treść, aby była adekwatna do aktualnej oferty. Dodatkowo robimy to online, w dowolnym miejscu i o dowolnej porze;

  • Kampanie AdWords działają natychmiastowo i przynoszą szybie efekty. Reklamy zaczynają się wyświetlać od razu po uruchomieniu kampanii.

Jaka jest cena prowadzenia kampanii w naszej agencji?

W naszej agencji miesięczna opłata za prowadzenie standardowej kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarce wynosi 15% wydanego budżetu, z zastrzeżeniem kwoty nie mniejszej, niż 300 złotych. Cena wzrasta odpowiednio w przypadku korzystania z kilku różnych typów kampanii.
Więcej informacji o cenach znajdziesz w poniższym cenniku.

Kampania Ads (Adwords) Cennik

SIEĆ WYSZUKIWANIA GOOGLE

Zakres usług:

Budżet Prowizja
< 2000 zł 300 zł
> 2000 zł 300 zł + 15% budżetu powyżej 2000 zł
> 8000 zł negocjowanie indywidualnie

SIEĆ WYSZUKIWANIA I REKLAMOWA

Zakres usług:

Reklama w wyszukiwarce

  • Standardowa
  • w Zakupach Google

Reklama w sieci reklamowej

  • kierowanie kontekstowe
  • kierowanie behawioralne
  • remarketing

Budżet Prowizja
< 2000 zł 400 zł
> 2000 zł 400 zł + 16% budżetu powyżej 2000 zł
> 8000 zł negocjowanie indywidualnie

GOOGLE, GMAIL, YOUTUBE

Zakres usług:

Reklama w wyszukiwarce

  • Standardowa
  • w Zakupach Google

Reklama w sieci reklamowej

  • kierowanie kontekstowe
  • kierowanie behawioralne
  • remarketing

Reklama w Gmail Sponsored Promotions

Reklama video w Youtube

Budżet Prowizja
< 2000 zł 600 zł
> 2000 zł 600 zł + 16% budżetu powyżej 2000 zł
> 8000 zł negocjowanie indywidualnie

Koszty Agencyjne Kampanii Google Ads - Przykład

Koszt prowadzenia reklamy w Google w przypadku linków sponsorowanych w wyszukiwarce (standardowa reklama Adwords), to 15% budżetu, lecz nie mniej niż 300 zł. Wynagrodzenie odpowiednio wzrasta przy dodatkowych opcjach. Przykład: reklamodawca chce zlecić prowadzenie reklam: w wyszukiwarce, w sieci reklamowej kierowaną kontekstowo oraz remarketing przy budżecie wynoszącym 3500 zł. WhiteNet pobierze wynagrodzenie 400 zł + 16% budżetu powyżej 2000zł, czyli razem 640 zł..

Reklama w  Google Ads (Adwords)

Zamów Indywidualną Wycenę! – Wypełnij Formularz.

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Jaki zasięg ma Google Ads?

Nieograniczony. Reklamy w Google pozwalają na dowolny wybór obszaru geograficznego na terenie którego będzie wyświetlana nasza reklama. Może mieć charakter zarówno globalny, jak i skupić się na wybranej dzielnicy jednego z większych miast. Wszystko może zostać dostosowane pod precyzyjne potrzeby klienta. Nie ma żadnych przeszkód, aby mała, lokalna firma wyświetlała swoje reklamy jedynie mieszkańcom swojego miasta.

Koszty Kampanii AdWords

Reklamy AdWords są w zasięgu każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od jego wielkości i budżetu, ponieważ prowadząc kampanię w Google dostosowujemy ilość przeznaczonych środków pieniężnych do własnych preferencji, w zależności od zasięgu, jaki chcemy osiągnąć i naszych finansowych możliwości. Przeznaczony budżet nie posiada ani dolnej, ani górnej granicy. Przeznaczoną dzienną możemy ustalić na zaledwie kilka złotych. Z drugiej strony w Google Ads znajdziemy sposób na efektywne wydanie każdej przeznaczonej złotówki, niezależnie od tego jak duża kwota zostanie zaplanowana. Zmian w budżecie możemy dokonać w dowolnym momencie, także w trakcie trwania kampanii.

W jaki sposób naliczane są koszty Google Ads?

Reklamy Google są sprzedawane w modelu CPC (cost per click/koszt za kliknięcie). Oznacza to, że płacimy nie za to, że nasza reklama jest wyświetlana, ale za to, że reklama została kliknięta, dzięki czemu mamy pewność, że wydane pieniądze przyniosły nam realne korzyści, a nasza reklamowana strona zyskała wyświetlenie. Wysokość kosztu za kliknięcie jest zmienna i zależna przede wszystkim od konkurencji, która dociera do tych samych użytkowników, a także od jakości samej reklamy.

W przypadku, gdy nasza reklama jest wyświetlana w formie graficznego banneru lub tekstu na witrynach partnerskich, Google stosuję metodę rozliczeniową zwaną CPM (cost per mille/koszt za tysiąc wyświetleń), która określa stawkę za reklamę, która została wyświetlona tysiąc razy. Na podobnej zasadzie działa model CPV (cost per viev/koszt za zobaczenie) stosowany na serwisie internetowym YouTube, który nalicza koszt za jedno wyświetlenie reklamy na tym portalu.

System AdWords umożliwia również, pod pewnymi specyficznymi warunkami, rozliczanie się w modelu CPA (cost per action/koszt za akcję), co oznacza, że zapłacimy za wykonanie przez odwiedzającego naszej strony określonej akcji, na której nam zależy, np. podanie swojego adresu e-mail lub dokonanie zakupu.

W czym może pomóc agencja zajmująca się Google Ads?

Kampania AdWords jest systemem reklamowym, który oferuje szeroki wachlarz opcji dostosowywania kampanii reklamowej wedle preferencji klienta. To tworzy szereg wielu możliwości, jednak nie gwarantuje optymalnego jej wykorzystania, czym właśnie zajmują się agencje AdWords. Pomimo możliwości samodzielnej obsługi, warto powierzyć dostosowanie reklam Google wykwalifikowanym specjalistom, którzy będą w stanie w najkorzystniejszy dla klienta sposób zagospodarować dostępny budżet i wykorzystać pełen potencjał reklam w Google.

Nasi specjaliści przechodzą regularne szkolenia i mogą się poszczycić dużym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii AdWords. Dowodem ich wysokich kompetencji w tym zakresie są bardzo wysokie oceny skuteczności oraz zdobyte specjalizacje. Dlatego mamy pewność, że skorzystanie z usług naszej agencji zapewni sukces kampanii reklamowej niezależnie od przekazanego budżetu i przyczyni się do widocznego rozwoju biznesu naszych klientów.

Reklama w  Google Ads (Adwords)

Zamów Indywidualną Wycenę! – Wypełnij Formularz.

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Jakie działania są podejmowane przez specjalistę SEM?

(SEM – Search Engine Marketing/marketing w wyszukiwarkach internetowych)

W cenie naszej usługi jest przygotowanie, konfiguracja, bieżące monitorowanie oraz optymalizacja prowadzonej kampanii AdWords. Nasi specjaliści od początku do końca poprowadzą kampanię reklamową w taki sposób, aby była ona w jak największym stopniu optymalna i zyskowna. Wszystkie działania odbywają się w porozumieniu z klientem i z uwzględnieniem wszelkich jego potrzeb i wizji. Efekty prowadzonej kampanii są regularnie co miesiąc naszemu klientowi raportowane, aby znał dokładne efekty prowadzonej kampanii.

Formaty reklamy

System Google Ads umożliwia wybór spośród różnych formatów reklam, aby jeszcze skuteczniej móc dostosować je do promowanej przez nas oferty:

  • Reklamy tekstowe – docierają do osób, które wyszukują treści w wyszukiwarce Google. Mogą zawierać dodatkowe szczegóły oraz informacje, dzięki którym reklamy będą bardziej przydatne dla klientów. Ich zaletą jest fakt, że są odpowiedzią na sprecyzowane poszukiwania potencjalnego klienta;

  • Reklamy graficzne – statystyczna lub interaktywna grafika, docierająca do klientów w witrynach współpracujących z Google;

  • Reklamy wideo – prezentują klientom obraz wideo, wyświetlany samodzielnie lub w strumieniowej transmisji wideo;

  • Reklamy produktowe (reklamy PLA) – w sposób wizualny prezentują produkty i usługi z poziomu przeglądarki, zanim jeszcze klient wejdzie na stronę;

  • Reklamy elastyczne – wyświetlają się jako reklamy natywne, które dopasowują się idealnie do przeglądanych witryn;

  • Reklamy aplikacji – odsyłają do sklepu z aplikacjami, w którym można pobrać konkretną aplikację wskazaną przez reklamodawcę;

  • Reklamy typu „tylko połączenie” – wyświetlają się jedynie na urządzeniach, z których można nawiązać połączenie telefoniczne, a po ich kliknięciu urządzenie automatycznie dzwoni bezpośrednio pod numer podany przez reklamodawcę.

Typy kampanii Google Ads

Reklamy Google można podzielić ze względu na sieci reklamowe, na których są prowadzone:

  • Sieć wyszukiwania;

  • Sieć reklamowa Google Display Network (GDN);

  • Sieć Youtube;

Inny, bardziej szczegółowy podział, wyróżnia 6 typów kampanii:

  • Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową;

  • Tylko sieć wyszukiwania;

  • Tylko sieć reklamowa;

  • Kampania produktowa;

  • Wideo typu Instream;

  • Uniwersalna kampania promująca aplikację;

W skrócie – czy warto reklamować się w Google Ads (Adwords)?

Prowadzenie kampanii w Google posiada wiele niezaprzeczalnych zalet. W niezwykle precyzyjny sposób podsuwa naszą reklamę osobom, które będą nimi zainteresowane, pozwala w czasie rzeczywistym monitorować efekty kampanii, zaczyna działać natychmiast po uruchomieniu i umożliwia dostosowanie każdego aspektu usługi do dokładnych preferencji klienta, nie narzuca żadnych ram finansowych i pozwala operować na każdym polu, zarówno lokalnym, jak i globalnym. W połączeniu z usługami oferowanymi przez naszą agencję AdWords, gwarantujemy pełnię efektów i rozkwit Państwa biznesu dzięki reklamom w Google.

Reklama w  Google Ads (Adwords)

Zamów Indywidualną Wycenę! – Wypełnij Formularz.

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Często Zadawane Pytania (FAQ) – Kampania Google Ads (Adwords)

Jakie są koszty obsługi kampanii Ads (Adwords)?2020-03-09T20:10:14+01:00

Koszty prowadzenia kampanii Google Ads, które ponosi reklamodawca składają się z budżetu przeznaczone na reklamę oraz wynagrodzenia agencji. W naszej agencji Whitenet miesięczny koszt prowadzenia standardowej kampanii linków sponsorowanych wynosi 15% wydanego budżetu, jednak nie mniej niż 300 zł. W sytuacji chęci uruchomienia kliku różnych typów kampanii opłata ta odpowiednio rośnie.

Ile kosztuje kliknięcie reklamy?2018-02-03T10:53:02+01:00

Opłata za kliknięcie jest zależna od branży reklamodawcy oraz od sieci reklamowej w której reklama zostanie uruchomiona. Jedynie na podstawie przeprowadzonych kampanii przez naszą agencję możemy określić zakres kosztów za klik. W sieci wyszukiwania Google wynosi od 0,04 zł do nawet 30 zł, natomiast w sieci reklamowej przy reklamie bannerowej koszty są znacznie mniejsze.

Czy warto wynająć do obsługi WhiteNet?2018-02-09T22:40:05+01:00

Inwestycję w kampanię Google Adwords można powierzyć wyspecjalizowane agencji lub prowadzić samodzielnie. Rozwiązania te mają swoje wady oraz zalety. Wybierając agencję musimy liczyć się z dodatkowym kosztem, ale to posunięcie oszczędza mnóstwo czasu i pieniędzy. Powierzając specjalistom, mamy gwarancję, że budżet wykorzystany zostanie na realizację założonych celów biznesowych, bez kosztownych pomyłek.
Nasi specjaliści od kampanii Adwords stale podnoszą swoje kwalifikacje przez liczne szkolenia i testują coraz to nowsze rozwiązania od wielu lat. Dodatkowo, każde konto AdWords jest poddawane regularnej ocenie w programie Google Partners. Wysoka ocena skuteczności prowadzonych kampanii AdWords potwierdza nasz profesjonalizm oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia różnych typów kampanii. Jesteśmy pewni, że nasze usługi są na najwyższym poziomie i rzutują na rozwój biznesów naszych klientów.

Między innymi zapraszamy klientów z miast: Katowice, Mikołów, Tychy, Gliwice, Zabrze, Bytom, Rybnik, Chorzów, Ruda Śląska, Sosnowiec, Żory, Tarnowskie Góry, Knurów, Toszek, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Mysłowice, Piekary Śląskie, Pszczyna, Racibórz, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Siemianowice, Kędzierzyn-Koźle, Warszawa.

Płatność przed czy po?2018-02-03T10:59:02+01:00

Działamy podobnie jak wszystkie agencje. Opłatę pobieramy z góry, identycznie działa to w przypadku samodzielnego uruchomienia kampanii w Google. Zanim rozpoczniemy reklamowanie, będziemy musieli doładować swoje konto określonym budżetem. Działą to podobnie jak w telefonach komórkowych na kartę.

Ile powinien wynosić budżet na reklamę w Google?2018-02-03T01:28:48+01:00

To dość trudne pytanie i nie da się na nie odpowiedzieć jednoznacznie. W dużej mierze zależy ona od wyznaczonych celów, od konkurencji, sezonowości, kosztów kliknięcia czy kosztów konwersji.
W WhiteNet pomagamy ustalić optymalną wartość budżetu, wystarczy wypełnić formularz a my w ciągu 24h wyślemy ofertę.
Jeśli masz już zaplanowany budżet na reklamę w Google, przygotujemy propozycję kampanii, która będzie optymalna w tym budżecie.

Jakie działania wykonuje specjalista Google Ads (Adwords)?2020-03-09T20:11:37+01:00

Nasza praca polega na przygotowaniu, konfiguracji oraz na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy kampanie reklamowe Google Ads (Adwords). Nasi eksperci od reklamy Google Ads są zawsze do dyspozycji klienta, dzięki temu podpowiedzą jakiego typu kampanię uruchomić, jakie wybrać słowa kluczowe i ile zainwestować, aby reklama przyniosła zamierzony efekt. Indywidualnie przydzielony specjalista czuwa nad przebiegiem kampanii i na bieżąco wprowadza zmiany mające na celu wzrost efektywności działań. Każda większa zmiana jest dokonywana w porozumieniu z klientem, a efekty przedstawiane są w comiesięcznych raportach.

Na Naszym Blogu

Go to Top