Zleć nam wykonanie Profesjonalnej Strony lub Sklepu
Kalkulator daje łatwą możliwość oszacowania ceny budowy strony internetowej czy sklepu.
Proces trwa ok. 3-4 minuty i nie wymaga wiedzy z zakresu programowania.
Kalkulator wyceny projektu strony internetowej lub sklepu
Szybko i bezproblemowo oblicz koszt projektu strony internetowej lub sklepu online, korzystając z naszego intuicyjnego kalkulatora.
Dziękujemy, wkrótce się skontaktujemy.
Strona firmowa czy sklep?
Strony i sklepy internetowe ralizowane przez WhiteNet, są responsywne oraz posiadają niezwykle elastyczny i wygodny system zarządzania treścią umożliwiający późniejszą modyfikację i rozbudowę. Kosztorys, dotyczy wdrożenia strony lub sklepu w oparciu o CMS WordPress i moduł Woocommerce. Dokonujemy również wdrożenia sklepów internetowych na innych systemach ecommerce, np. Prestashop.
Strona firmowa
Sklep internetowy
Rekomendowane funkcjonalności
Wzbogacając stronę o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdej strony firmowej.
ułatwia pierwszy kontakt
pokaż gdzie jesteś
statystyki strony
Facebook, Instagram itp.
Dodatkowe funkcjonalności
Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.
poprawia wartość wizualną strony
pokaż swoje portfolio
prosty system zarządzania stroną
bardzo ważne dla pozycjonowania
bądź w kontakcie z klientami
Wygląd strony
Atrakcyjny wygląd Twojej strony będzie miał bardzo duży wpływ na decyzje podejmowane przez osoby odwiedzające stronę. Prezentujemy trzy warianty:
Estetyczny, funkcjonalny (one-page) to rozwiązanie dla małych jednostronicowych stron typu wizytówka firmy.
Motyw premium to projekt standardowej strony internetowej z kategoriami i podkategoriami.
Motyw dedykowany to layout opracowany i zakodowany na indywidualne życzenie klienta, np. kopie już istniejących stron.
Dodatkowa kategoria z artykułami.
Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.
Wielkość witryny
Czy projekt ma dotyczyć typowego sklep ze standardowymi podstronami takimi jak Polityka prywatności, Regulamin Zasady zwrotów itd... czy czegoś na wzór hybrydy, czyli połączenia strony internetowej i sklepu?
Chcesz połączyć sklep ze stroną internetową. Określ jak dużo podstron ma mieć ta strona czyli jak rozbudowana będzie część witryny niezwiązana bezpośrednio ze sklepem.
Wygląd sklepu
Atrakcyjny wygląd Twojego sklepu internetowego będzie miał bardzo duży wpływ na decyzje podejmowane przez osoby odwiedzające stronę. Prezentujemy dwa warianty: pierwszy to nowoczesny i profesjonalny sklep z kategoriami i podkategoriami. Jest to najczęściej wybierane rozwiązanie znacząco obniżające koszt realizacji. Motyw dedykowany to layout opracowany i zakodowany na indywidualne życzenie klienta.
Rekomendowane funkcjonalności sklepu
Wzbogacając sklep internetowy o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdego sklepu internetowego.
ułatwia pierwszy kontakt
pokaż gdzie jesteś
statystyki strony
Facebook, Instagram itp.
Metody płatności
Ważne, aby klient miał możliwość dokonania płatności ulubionym kanałem, co do którego ma zaufanie. Brak takiej metody z reguły skutkuje porzuceniem koszyka i stratą klienta. Im więcej metod płatności na sklepie tym lepiej. W Polsce najpopularniejsze kanały płatności to takie, które nie wymagają podania danych kart płatniczych. Wciąż jeszcze na tym polu mamy wiele obaw i jesteśmy bardzo nieufni. Najlepiej przyjęły się systemy płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej np. płatności bezpośrednio z mBanku i jemu podobnych rozwiązań. Coraz więcej Klientów korzysta z systemu PayPal. Na szczęście nie trzeba implementować niezależnie płatności każdego banku, wystarczy skorzystać z usług pośredników transakcji elektronicznych takich jak PayU czy DotPay, które skupiają w swoich systemach kilkadziesiąt polskich kanałów płatności. Jakie rodzaje płatności chcesz wdrożyć?
PayU, DotPay lub inne
Metody dostawy
W przypadku opcji dostawy jest podobnie jak przy opcjach płatności.Im więcej tym lepiej, a co za tym idzie zróżnicowane ceny z tym związane są kolejnym czynnikiem często decydującym o tym czy Klient dokończy zamówienie czy porzuci je na etapie wyboru metody dostawy. Przedstawiamy dwa rozwiązania. Wariant ekonomiczny - można wdrożyć opcje dostawy bez integracji z zewnętrznymi systemami przewoźników. Lub można to rozwinąć i zautomatyzować proces zamawiania np kuriera integrując sklep z ich systemem zamówień. Podstawowe metody wysyłki bez integracji z zewnętrznymi systemami lub takie, które tego typu integracji nie wymagają.
Najpopularniejsze metody wysyłki pozwalające na automatyczną integrację z systemem przewoźnika.Poniżej najpopularniejsi operatorzy, ale jeśli nie ma tu firmy przewozowej, na której Ci zależy możesz do nas napisać.
Dodatkowa kategoria z artykułami
Przydatne, praktyczne informacje dla Twoich Klientów.
Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.
Dodatkowe funkcjonalności
Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.
poprawia wartość wizualną strony
pokaż swoje portfolio
bardzo ważne dla pozycjonowania
prosty system zarządzania stroną
bądź w kontakcie z klientami
Wielkość strony - ilość kategorii w menu
Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudowywać.
Jeśli potrzebujesz więcej podstron wróć do poprzedniego kroku i wybierz motyw premium lub motyw dedykowany.
Wielkość strony - ilość podstron
Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudowywać.
Łączny koszt
Wypełnij formularz i odbierz szczegółową wycenę na maila.
Podsumowanie
Opis | Informacja | Ilość | Cena |
---|---|---|---|
Rabat : | |||
Razem : |