Dzisiaj dość trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez swoistej wizytówki firmy w postaci strony. Bez tego nowoczesnego narzędzia nie da się już funkcjonować. Każdy kto podchodzi do tego tematu z pewnością zadaje sobie pytanie „Ile kosztuje strona www”?

Flat design, inaczej zwany projektowaniem płaskim. To styl projektowania, który zakłada wyeliminowanie takich elementów, jak: gradienty, cieniowanie, odblaski, lustrzane odbicia, faza-płaskorzeźba. Polega na ograniczeniu liczby kolorów i stosowaniu tylko prostych kształtów i topografii.

Google od dawna polubiło się z https. Pierwsze oznaki tego pojawiły się w roku 2011 kiedy to strona Google przeszła na bezpieczne połączenie. I od tego czasu adres wyglądał https://google.pl.

Pozycjonowanie stron jest obecnie koniecznością dla wszystkich tych, którzy posiadają własne strony internetowe. SEO (Search Engine Optimization) staje się niezwykle ważnym narzędziem w promowaniu i zwiększaniu ruchu w witrynach.

Kolejny, duży krok Google... Doczekaliśmy się, zakładki „Zakupy” w Polskiej wyszukiwarce Google. Zakupy Google dają nam możliwość wyszukiwania produktów ze sklepów internetowych bezpośrednio w wyszukiwarce.

Coraz więcej firm prowadzi bloga firmowego. Ta forma publikacji treści staje się coraz bardziej popularna niż dotychczas wykorzystywane banery reklamowe, czy reklamy w mediach. Poniżej kilka powodów, dla których warto założyć firmowego bloga.

W poniższym artykule postaramy się pokazać, jakie Facebook daje możliwości w dobieraniu grupy odbiorców dla reklam na Facebooku. Nie namawiamy Cię, abyś to Ty tworzył reklamy na Facebooku, bo trudno się znać na wszystkim. Chcemy Ci tylko pokazać możliwości i rozwiązania...

Temat strony dostowanych do urządzeń mobilnych wraca jak bumerang. Przemawia za tym już nie tylko fakt, że coraz więcej Polaków korzysta z tabletów i smartfonów, swoje przysłowiowe „kilka groszy” dorzuciło Google. O co chodzi? Warto zapoznać się ze szczegółami, bo niepozorna zmiana w algorytmie może nieźle namieszać.

Średnie ceny rynkowe pozycjonowania wahają się od 30zł – 6000zł miesięcznie.  Różnica w wielkości kwoty za pozycjonowanie wynika głównie ze sposobu, w jaki jest wykonywana.

Analiza słów kluczowych to istotny element w działaniach SEO. Można powiedzieć, że to właśnie od dokładnej analizy słów kluczowych, wyboru właściwych fraz, czy też sprawdzenia popularności danych słów kluczowych zależy nasz sukces. Jeśli tego nie zrobimy, budżet przeznaczony na SEO może okazać się nietrafioną inwestycją.

Czasy, gdy można było się zastanawiać, czy firma powinna mieć swój profil na Facebooku, minęły. Dziś z imperium społecznościowego Zuckerberga korzysta 1,5 miliarda osób na całym świecie, z czego ponad 14 milionów w samej Polsce. Czy stać Cię na to, by do nich nie docierać?

Trendy się zmieniają. Wczoraj liczyły się teksty zapleczowe, SPAM oraz popularne precle, dziś nastał czas unikalnych, dobrych jakościowo tekstów. Nie bez powodu mówi się, że content marketing to trend w 2015 roku.

Od wielu lat specjaliści od pozycjonowania stron internetowych twierdzą, że treść jest jednym z najważniejszych elementów, które pozwalają na umieszczenie witryn internetowych na wysokich miejscach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Warto przyjrzeć się temu zagadnieniu głębiej.

Dróg do sukcesu wiele, nie wszystkie są jednak skuteczne. Podejmując działania reklamowe w swojej marce, część z nich, a może nawet większość, odbywa się w Internecie. Co robić, jak się rozliczać, które rozwiązanie może okazać się najbardziej skuteczne?

SEO, to skrót, który dla właścicieli witryn internetowych czy twórców sieci web, czyli, tzw. webmasterów nie jest obcy. Jednakże dla osoby, która nie zajmowały się tworzeniem określonych pozycji w internecie SEO nic nie mówi.

Wielu przedsiębiorców staje przed dylematem, jak zainwestować środki na promocję swojej firmy w Internecie. Najczęściej chodzi o zdobycie kolejnych klientów, a to z kolei rodzi wśród nich pytania: długotrwałe, skuteczne pozycjonowanie, czy płatna reklama w wyszukiwarce, czyli tzw. Google AdWords? Podpowiadamy, które rozwiązanie wybrać.

Google Adwords jest jednym na najbardziej skutecznych sposobów efektywnego reklamowania się. Dzięki jego właściwościom reklamodawcy docierają bezpośrednio do grupy docelowej.

Podjąłeś decyzję, że najwyższy czas na stronę internetową dla Twojej firmy lub doszedłeś do wniosku, że przyszedł moment, aby wymienić starą stronę na nowszą, która bardziej trafi w obecne trendy.  Natomiast zastanawiasz się jak się za to zabrać? Co potrzebujesz, aby przygotować stronę, która będzie wizytówką Twojej firmy?

Newsletter, pomimo ogólnej dostępności do mediów społecznościowych, pozostaje najczęściej wykorzystywanym środkiem rozsyłania informacji na temat sprzedawanych produktów.

Oddziaływanie na niezdecydowanych klientów, którzy już opuścili Twoją stronę www - właśnie na tym skupia się remarketing. Pozwala dotrzeć do osób, które w jakimś stopniu są zainteresowane Twóją ofertą. Oto, korzyści płynące z wykorzystywania remarketingu.

Wyszukując pewne frazy w Google coraz częściej można zauważyć, że nasze wyniki wyszukiwania są dokładniejsze oraz bardziej spersonalizowane. Jest to celowe zagranie ze strony założycieli oraz informatyków firmy Google.

Dzisiaj trudno sobie wyobrazić firmę bez strony internetowej. To już konieczność. Najgorzej wychodzą na tym firmy, które nie posiadają swojej strony internetowej. Wynikiem jest brak możliwości zapoznania się z ofertą oraz brak kontaktu. Dodatkowo firma traci na wiarygodności.

Coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie szybkość i łatwość nawiązywania kontaktu z klientami oraz stworzenie pozytywnego e-PR marki.

Na początek, warto wspomnieć o kilku faktach dotyczących Facebooka. Jest to jeden z najbardziej popularnych portali społecznościowych w Polsce. W chwili obecnej w Polsce jest 10,6 mln użytkowników i stale rośnie. Większość z nich wchodzi na Facebooka kilka razy dziennie, spędzając w sumie 1,5 h.  Sporo, prawda?

Prowadzenie blogów staje się ostatnio coraz bardziej popularną metodą działań marketingowych. Obecnie na rynku znajduje się wiele firm, posiadających długoletnie doświadczenie w prowadzeniu dziennika internetowego, jednak nadal można spotkać takie, które nie są przekonane o skuteczności tej metody.

Każda osoba, która rozpoczyna swoją przygodę z pozycjonowaniem, czy to jako klient, czy jako pozycjoner, spotka się z terminem SEO. Wyszukując w wyszukiwarce Google, z pewnością natrafisz na wiele stron poświęconych tej tematyce, lecz temat nie jest taki prosty jak mógłby się wydawać. 

Pozycjonowanie jest obecnie podstawą w przypadku wszystkich tych, którzy posiadają swoje strony internetowe. Ich pozycje w rankingu wyświetlania są kluczowe w przypadku firm, które swoją działalność opierają na obecności w Internecie. Z racji tego, że nie wszyscy przedsiębiorcy są ekspertami od pozycjonowania, wielu z nich korzysta z usług firm, które specjalizują się w tego typu działaniach.