Bezpłatna Wycena Budowy
Strony Internetowej lub Sklepu Internetowego

Oszacuj Koszt Strony Internetowej lub sklepu

Kalkulator wyceny daje łatwą możliwość oszacowania kosztów budowy strony internetowej czy sklepu.

Wycena strony zajmie od 3 – 5 minut i nie wymaga wiedzy z zakresu programowania.

KALKULATOR STRONY LUB SKLEPU

KALKULATOR STRONY LUB SKLEPU

Łatwo oszacuj koszt za pomocą naszego kalkulatora

ZACZYNAMY

0$

Dziękujemy, wkrótce się skontaktujemy.

Strona firmowa czy sklep?

Dokonaj wyboru.

Strony i sklepy internetowe ralizowane przez WhiteNet, są responsywne oraz posiadają niezwykle elastyczny i wygodny system zarządzania treścią umożliwiający późniejszą modyfikację i rozbudowę. Kosztorys, dotyczy wdrożenia strony lub sklepu w oparciu o CMS WordPress i moduł Woocommerce. Dokonujemy również wdrożenia sklepów internetowych na innych systemach ecommerce, np. Prestashop.

Strona firmowa

Sklep internetowy

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Rekomendowane funkcjonalności

Wzbogacając stronę o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdej strony firmowej.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wartość wizualną strony


pokaż swoje portfolio


prosty system zarządzania stroną


bardzo ważne dla pozycjonowania

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wygląd strony

Atrakcyjny wygląd Twojej strony będzie miał bardzo duży wpływ na decyzje podejmowane przez osoby odwiedzające stronę. Prezentujemy trzy warianty, z czego pierwszy to rozwiązanie dla niewielkich stron typu wizytówka firmy (one page), drugi natomiast to standardowa strona internetowa z kategoriami i podkategoriami. Dwa pierwsze (najczęściej wybierane) to rozwiązanie znacząco obniżające koszt realizacji. Pomimo tego pozwalają na zachowanie pełnej efektywności. Motyw dedykowany to layout opracowany i zakodowany na indywidualne życzenie klienta.


zobacz przykład


zobacz przykład


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowa kategoria z artykułami

Przydatne, praktyczne informacje dla Twoich Klientów.

Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wielkość witryny

Czy projekt ma dotyczyć typowego sklep ze standardowymi podstronami takimi jak Polityka prywatności, Regulamin Zasady zwrotów itd... czy czegoś na wzór hybrydy, czyli połączenia strony internetowej i sklepu?



Chcesz połączyć sklep ze stroną internetową. Określ jak dużo podstron ma mieć ta strona czyli jak rozbudowana będzie część witryny niezwiązana bezpośrednio ze sklepem.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wygląd sklepu

Wygląd Twojego sklepu będzie miał bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe. Przedstawiamy trzy opcje. Pierwsze dwa z nich (najchętniej wybierane), to warianty pozwalające na znaczne obniżenie kosztu realizacji oraz pozwalają na zachowanie pełnej efektywności. Trzecia opcja "Motyw dedykowany", to projekt layout'u opracowany i zakodowany na indywidualne życzenie Klienta w połączeniu z analizą grupy docelowej pod kątem której zostanie zaprojektowany wygląd i funkcjonalność sklepu.



zobacz przykład


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Rekomendowane funkcjonalności sklepu

Wzbogacając sklep internetowy o pewne z pozoru drobne elementy możesz znacząco podnieść konwersję i ilość pozyskiwanych klientów. Poniżej podstawowe funkcjonalności, które rekomendujemy dla każdego sklepu internetowego.


ułatwia pierwszy kontakt


pokaż gdzie jesteś


statystyki strony


Facebook, Instagram itp.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Metody płatności

Ważne, aby klient miał możliwość dokonania płatności ulubionym kanałem, co do którego ma zaufanie. Brak takiej metody z reguły skutkuje porzuceniem koszyka i stratą klienta. Im więcej metod płatności na sklepie tym lepiej. W Polsce najpopularniejsze kanały płatności to takie, które nie wymagają podania danych kart płatniczych. Wciąż jeszcze na tym polu mamy wiele obaw i jesteśmy bardzo nieufni. Najlepiej przyjęły się systemy płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej np. płatności bezpośrednio z mBanku i jemu podobnych rozwiązań. Coraz więcej Klientów korzysta z systemu PayPal. Na szczęście nie trzeba implementować niezależnie płatności każdego banku, wystarczy skorzystać z usług pośredników transakcji elektronicznych takich jak PayU czy DotPay, które skupiają w swoich systemach kilkadziesiąt polskich kanałów płatności. Jakie rodzaje płatności chcesz wdrożyć?


PayU, DotPay lub inne




Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Metody dostawy

W przypadku opcji dostawy jest podobnie jak przy opcjach płatności.Im więcej tym lepiej, a co za tym idzie zróżnicowane ceny z tym związane są kolejnym czynnikiem często decydującym o tym czy Klient dokończy zamówienie czy porzuci je na etapie wyboru metody dostawy. Przedstawiamy dwa rozwiązania. Wariant ekonomiczny - można wdrożyć opcje dostawy bez integracji z zewnętrznymi systemami przewoźników. Lub można to rozwinąć i zautomatyzować proces zamawiania np kuriera integrując sklep z ich systemem zamówień. Podstawowe metody wysyłki bez integracji z zewnętrznymi systemami lub takie, które tego typu integracji nie wymagają.




Najpopularniejsze metody wysyłki pozwalające na automatyczną integrację z systemem przewoźnika.Poniżej najpopularniejsi operatorzy, ale jeśli nie ma tu firmy przewozowej, na której Ci zależy możesz do nas napisać.








Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowa kategoria z artykułami

Przydatne, praktyczne informacje dla Twoich Klientów.

Być może słyszałaś/eś już o Content Marketingu. Jeśli nie to warto wiedzieć, że jest to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Google kładzie obecnie duży nacisk na wartościowe treści, które użytkownik może znaleźć na stronie. Jest to jeden z głównych czynników rankujących podnoszących wartość danego serwisu internetowego. To jednocześnie przekłada się na większą widoczność danej strony, a tym samym daje możliwość generowania dodatkowego bezpłatnego ruchu - dodatkowych wejść klientów. Budowanie wartościowych treści ma też duże znaczenie jeżeli brane jest pod uwagę prowadzenie działań SEO - pozycjonowanie strony.


Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Dodatkowe funkcjonalności

Dodatkowe funkcjonalności mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przygotować stronę do pozycjonowania.


poprawia wartość wizualną strony


pokaż swoje portfolio


bardzo ważne dla pozycjonowania

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wielkość strony - ilość kategorii w menu

Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudowywać.

Jeśli potrzebujesz więcej podstron wróć do poprzedniego kroku i wybierz motyw premium lub motyw dedykowany.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Wielkość strony - ilość podstron

Wskaż bazowy rozmiar Twojej strony. Będziesz ją mógł/mogła potem swobodnie rozbudowywać.

Musisz wybrać element, aby kontynuować

NASTĘPNY KROK

Łączny koszt

Wypełnij formularz i odbierz szczegółową wycenę na maila.

Koszt wyceny zbyt wysoki? Skorzystaj z rozwiązania, które znacząco obniży koszt - strona w abonamencie.

Zaznacz poniżej opcję, a otrzymasz dodatkową wycenę swojej strony dla abonamentu miesięcznego.

dotyczy tylko stron internetowych


Podsumowanie

Opis Informacja Ilość Cena
Rabat :
Razem :

WYŚLIJ WYCENĘ

Najnowsze Projekty Stron Internetowych

Ostatnie Projekty Stron Internetowych

ZOBACZ POZOSTAŁE

Cennik Stron Internetowych - Kalkulator

Cennik stron internetowych – O, nie! Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Klient ma możliwość zdecydować o kosztach i rozwiązaniach jakie zastosujemy w projekcie budowy strony internetowej – Bezpłatnie oszacuj koszt strony internetowej lub sklepu!

Kalkulator Strony Internetowej

Kalkulator wyceny strony internetowej ma za zadnie oszacować wstępny koszt projektu strony internetowej. W naszym kalkulatorze można wycenić stronę internetową oraz sklep internetowy i nie zajmie to więcej niż 5 min. Bezpłatny kalkulator wyceny strony www nie wymaga wiedzy technicznej oraz specjalistycznej, prowadzi krok po kroku przez cały proces w którym pojawiają się pytania i gotowe odpowiedzi do wyboru. W trakcie procesu bezpłatnej wyceny strony internetowej, w naszym kalkulatorze stale możesz śledzić koszt. To pozwoli Ci dostosować koszt strony internetowej nie tylko do potrzeb, ale też do samego budżetu, który jest przeznaczony na projekt strony internetowej. W każdym kroku kalkulatora stale kontrolujesz koszty poprzez dodawanie lub odejmowanie opcji. W podsumowaniu wyceny strony internetowej, pojawi się pełny koszt projektu strony internetowej oraz możliwość przesłania pełnej specyfikacji na podanego maila.
Kalkulator strony internetowej posiada również opcję, dzięki której otrzymasz dodatkową wycenę strony internetowej dla płatności abonamentowej. Pojawi się ona w ostatnim etapie podsumowania wyceny strony internetowej. Zaznacz ją, a otrzymasz dodatkowe rozwiązanie. Może się okazać, że wydatek rzędu 200 – 500 zł miesięcznie będzie dużo lepszym pomysłem, niż jednorazowy koszt projektu i budowy strony.