Co to jest Remarketing i jak działa?
Spis treści:
Oddziaływanie na niezdecydowanych klientów, którzy już opuścili Twoją stronę www – właśnie na tym skupia się remarketing. Pozwala dotrzeć do osób, które w jakimś stopniu są zainteresowane Twoją ofertą. Oto, korzyści płynące z wykorzystywania remarketingu.
Co to jest remarketing?
Remarketing jest coraz popularniejszą metodą docierania do potencjalnych klientów, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją witrynę, ale nie dokonali konwersji. W ostatnich miesiącach większość z nas doświadczyła zapewne działań remarketingowych. Na stronach, które odwiedzaliśmy i na portalach społecznościowych wyświetlały się reklamy produktów i usług, którymi byliśmy zainteresowani. Często po zamknięciu okna sklepu, w którym nie dokonaliśmy zakupu, widzieliśmy jego reklamę na kolejno odwiedzanych witrynach. To oczywiście nie przypadek, ale doskonale zaplanowane działanie celowe, które dociera do odbiorcy z idealnie dopasowaną ofertą tematyczną.
Remarketing – Jak to działa?
Korzystanie z remarketingu jest proste. Wystarczy wyposażyć swoją witrynę w odpowiedni skrypt, który zapisze ciasteczko (cookie) u odwiedzających witrynę użytkowników. Każda podstrona powinna posiadać wspomniany skrypt, by docelowe treści reklamowe uwzględniały faktycznie tę część oferty, która zainteresowała odbiorcę. Potem należy jeszcze skorzystać z narzędzi AdWords i przygotować kampanie reklamowe dla wybranych grup produktów. Reklamy będą wyświetlane na różnych witrynach, można skupić się na konkretnych grupach docelowych a nawet zawęzić odbiorców do tych, którzy znaleźli się na stworzonej przez nas liście remarketingowej. Profesjonalne prowadzenie działań marketingowych zapewni lepszy efekt końcowya co za tym idzie większy zwrot z inwestycji. Specjaliści Naszej Agencji WhiteNet dopasują optymalny model kampanii remarketingowej AdWords i pomogą Ci w dotarciu do jeszcze szerszego grona klientów.
Zalety remarketing’u
Spersonalizowany przekaz reklamowy pomaga w zwiększeniu sprzedaży. Wyświetlone reklamy często motywują do powrotu do sklepu klientów, którzy z jakiegoś powodu nie dokonali zakupu za pierwszym razem. Działania remarketingowe skutkują także w zastosowaniu do klientów, którzy już dokonali konwersji. Reklamy przygotowane dla tej grupy osób mogą obejmować produkty powiązane z zakupionym wcześniej przedmiotem. Takie działania skutkują budowaniu długotrwałej relacji z klientem. W dodatku ilość reklam danego sklepu, które ogląda odbiorca, mogą mieć znaczący wpływ na wiele decyzji zakupowych. Remarketing sprzyja budowaniu pozytywnego obrazu firmy w świadomości klientów. Jest to działanie skuteczne, przynosi stosunkowo szybkie i zadowalające efekty.
By maksymalnie wykorzystać potencjał remarketingu, najlepiej zacząć swoje działania na tym polu od współpracy z profesjonalną agencją. Oferta firmy WhiteNet jest bogata i dopasowana do potrzeb odbiorców. Specjaliści w branży marketingowej znacznie lepiej poradzą sobie z odpowiednim ustawieniem kampanii reklamowej. Warto podjąć taką współpracę, by samodzielnie móc się skupić na rozwijaniu własnego biznesu a kwestie reklamowe powierzyć profesjonalistom.
Remarketing z WhiteNet
Pozwól nam pozyskać jeszcze więcej wartościowych klientów zainteresowanych Twoją ofertą dzięki remarketingowi… Oni już byli na Twojej stronie i interesowali się Twoją ofertą. Daj nam szase, niewielkim kosztem pozyskać ich dla Ciebie.