Na początek, warto wspomnieć o kilku faktach dotyczących Facebooka. Jest to jeden z najbardziej popularnych portali społecznościowych w Polsce. W chwili obecnej w Polsce jest 10,6 mln użytkowników i stale rośnie. Większość z nich wchodzi na Facebooka kilka razy dziennie, spędzając w sumie 1,5 h. Sporo, prawda?

Do kogo mogę dotrzeć?

Reklama na Facebooku pozwala tak naprawdę dotrzeć do wszystkich, tylko, jaki w tym sens. Każdy biznes różni się grupą docelową i dlatego dzięki reklamie Facebook Ads mamy możliwość bardzo precyzyjnego doboru swojego targetu, któremu chcemy pokazać swoją reklamę graficzną, Twoja grafika, może odsyłać do Twojego fanpejdża, lub do Twojej strony internetowej z konkretnym produktem. Na dzień dzisiejszy Facebook pozwala nam kierować reklamę w oparciu o lokalizację, płeć, wiek, zainteresowania czy wykształcenie.

Nasza Agencja Interaktywna WhiteNet, posiada dodatkowe możliwości, dzięki, którym Twój target można doprecyzować jeszcze mocniej, a dzięki temu zwrot z inwestycji będzie jeszcze większy.
Co możemy? Możemy np. dotrzeć z Twoją reklamą do fanów twojej konkurencji, a nawet do osób, które polubiły lub napisały komentarz przy konkretnym poście na fanpejdżu twojej konkurencji.

Mało? To czytaj dalej.

Możemy wybrać ludzi, którzy lubią muzykę konkretnego wykonawcy, lub osoby, które lubią konkretny film czy serial. Mogą to być również osoby, które pracują w wybranej przez Ciebie firmie, na konkretnie wybranym stanowisku, a nawet z konkretnej miejscowości. Najciekawsze równiez jest to, że możemy dotrzeć do fanów Twojej konkurencji. Nie ma lepszej grupy docelowej jak ta ostatnia.
Oczywiście to tylko kilka przykładowych pomysłów, możliwości jest o wiele więcej. O nich możesz przeczytać w naszym artykule w którym precyzyjnie omawiamy to zagadnienie Reklama na Facebooku – Opcje Targetowania

Dzięki tak dużym możliwościom w precyzyjnym doborze grupy docelowej, możemy być pewni sporego zwrotu z inwestycji. Mamy również pewność, że naszą reklamę zobaczą osoby zainteresowane naszymi produktami, a czego więcej trzeba? Warto tu wspomnieć, że wybrany target masz przypisany do swojego fanpejdża i możesz go wykorzystywać do kolejnych kampanii.

Czy warto reklamować się na facebooku?

Jak widzisz odpowiedź na twoje pytanie, może być tylko jedna i na pewno jest twierdząca. Tak, warto się reklamować na facebooku.
Wiele firm już od dawna wykorzystuje ten potencjał ze względu na niskie koszty i precyzję. Nie czekaj i już nie szukaj, reklama na Facebooku to obecnie jedno z najlepszych mediów reklamowych. Zacznij działać!

Skontaktuj się z nami, a pomożemy opracować Ci całą kampanię.

Reklama na Facebooku

Poznaj Koszty i Rozwiązania – Wypełnij Formularz.

FORMULARZ